Lockigt eller bara burr??

Nu har fått för mig att jag vill permanenta håret igen, det är väl ett par år sedan sist. Jag tycker verkligen om korkskruvslockar -fascineras av det. Mitt hår får jag ingen ordning på för tillfället, därför behöver något hända. Det är liksom självlockigt men inte tillräckligt för att det ska vara snyggt jag tycker det mest ser ut som ett fluffburr om jag inte sätter upp det i tofs. Inte får jag till det när jag ska platta det heller, det är för mycket och för tjockt och för långt! Nackdelar med att permanenta det är att jag fick oerhört torr och tråkig hårbotten sist, men det kanske var förra frissan som inte var riktigt säker på sin sak. Ska åka till min nuvarande frissa och rådfråga innan jag tar något beslut.

Att jag ska ha så svårt att bara låta håret vara, det går inte uppenbarligen. Jag undrar hur många frisyrer jag betat av hittills. Jonas han bara skrattar åt mig, vi slog vad om att jag inte skulle klara av att spara ut håret den här gången. Men det vadet har jag inte förlorat om jag bara lockar till det, eller hur älskling?

 
Kolla in lockarna, nu skulle jag nog vilja ha lite större lockar eftersom jag har längre hår.

/Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0