burr sa kasper

Dagen blev inte som det var tänkt, det var meningen att jag och Jonas skulle ha spelat kuriren cup, men med en ond och överansträngd handled fick vi lämna WO till våra motståndare. Tråkigt det var några år sedan vi spelade den sist, då slutade vi på andra plats. Jag måste nog lära mig att lägga in lite vila och inte träna samma saker flera dagar på raken tror jag. Ska ringa min PT på måndag så jag kan få lite råd. Varje gång jag tränar mycket är det samma sak, jag får ont nånstans.

Dagen ägnades åt att leta efter en cykel åt maken, han har ingen stackarn. Själv vill jag ha tillbaka min cykel som han cyklar på till stationen så att jag kan cykla på till jobbet och chocka kollegorna... Det kostar en slant för en cykel är väl slutsatsen iallafall, får se vilken han väljer.

Men vad kallt det är ute idag, eftermiddagen rundas därför av med en irish coffee.
/Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0