vart tog gratisparkeringen vägen?

Döm till min förvåning när det var helt tomt på gratisparkeringen på gatan utanför gymmet, perfekt tänkte jag. La märke till några skumma gula lappar på de fåtal som stod där, jaja det är väl reklam tänkte jag. På dörren in till Forever läser jag att parkeringsförvaltningen (kan det heta så??) har belagt gatan med parkeringsförbud, faan tänker jag (10 minuter tills passet börjar) och springer tillbaka till bilen och försöker få en parkering på forevers parkering. Men nej nej där var det som vanligt fullt, kör längre in till längs med järnvägen där jag äntligen hittar en plats (gratis e gott)! Springer in till gymmet, stämplar in-rusar upp till omklädningsrummet och svirar om, pust var redan uppvärmd där kan jag lätt säga. Träningsveckan har startat strålande, måste nästan klappa mig själv på axeln! Igår var jag på puls forever, typ gympapass med skivstång. Det kändes ok, men var ganska tungt för det var många tunga benövningar. Idag hittade jag till willysparkeringen istället och hade gott om tid att byta om till aerobics-passet! Nu får jag nog vila nån dag och hitta mer kraft till träning, laddar för yoga på fredag. Är sugen på afro återigen, det visar sig om jag hittar dit på lördag..

Vi har fått stegräknare på jobbet, så spännande och se hur mycket jag egentligen går på en dag. En helt vanlig dag på jobbet verkar hamna mellan 11500-12200 steg, utan någon lunchpromenad. Jag e helt fascinerad över att jag får ihop så mycket. Vi kommer att ha en stegräkningstävling på jobbet framöver, därav att vi fått stegräknare. Jag blir helpeppad av att höra vad kollegorna får ihop och försöka slå det..
/Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0