pumpa muskler på gymmet

Var en sväng till gymmet efter jobbet idag och tränade med lite maskiner. Insåg att jag inte varit "nere" i maskinhallen sedan i oktober, helt otroligt vad fort tiden går. Har ägnat tiden sedan dess med olika pass i grupp istället. Idag orkade jag lika tunga vikter som sist jag var där, summa summarum är att jag har bibehållit styrkan genom mina pass. Känns bra! Imorgon ska jag gå på yoga, det var ett tag sedan sist nu för mina arbetstider har inte passat. Det ska bli roligt och skönt, ett bra avslut på veckan.

Jag ska få göra konditionstest genom jobbet nästa vecka. Det ska bli så intressant och se vilket utslag min träning har gjort. Har slarvat lite på sista tiden, men vi får se.
/Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0