Kolla upp matsedeln nästa vecka månne...

Denna vecka har maten hemma varit i stort sett densamma som maten på jobbet. Idag var det köttbullar & stuvade makaroner på jobbet vilket jag lagade i måndags, igår var det fiskgratäng på jobbet och det lagade jag ikväll(men vi skulle ha ätit det igår fast det sköts upp tills idag=det blev en kebabrulle istället). Inför nästa planering av mat måste jag se till att ha koll på vad vi får på jobbet. Hmm undrar hur det blir nästa vecka då Jonas åker till mallis, ska gå in för att laga bra mat då med. Jag önskar att någon(ääälskliiing) kunde laga till lite kåldolmar till mig, det är nog den bästa "värmapå" maten.

Imorrn håller vi tummarna för att fiskar´n ska ha fått tag på hjärtmusslor till oss för då blir det pasta vongole! Är såå sugen på det.
/Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0