härliga tider strålande tider

Vilken fantastisk vecka jag har haft, det är så häftigt att få vara med och starta upp en ny förskola. Vilka möten och vilka intressanta diskussioner!

Nytt jobb och nya rutiner, har bestämt mig för att promenera på lunchrasten istället för att sätta mig i personalrummet och häcka. Har nu gjort det tre av fyra dagar, det kan jag varmt rekommendera! Det rensar huvudet och ger en möjlighet att få nya vinklingar på funderingar. Denna vecka har även vädret varit fantastiskt, solen har hållt sig framme när jag gått.. Varje dag har jag gått förbi golfbanan och det känns rätt avlägset tills golfsäsongen är igång, men jag är helt klart sugen på att spela. Det är perfekt att golfbanan ligger så nära jobbet för i sommar kan jag träna lite innan jag åker hem, stort plus för mig. Något som är mindre bra att jobba på andra sidan av stan är att det är bökigt att ta sig dit och hem. Verkar som det är många som ska åka samma väg som jag vid samma tid. Vad är det med Eskilstuna mellan klockan fyra och fem? Undrar över hur lång tid det skulle ta och cykla? Nej nu ska jag nog inte säga för mycket, jag cykla till jobbet det låter inte så troligt. Eller, nytt jobb nya rutiner??

/Louise

Kommentarer
Postat av: madde

jag är glad att få göra det här tillsammans med dig Louise,för det är roligt med att starta upp en förskola.kram

2010-03-05 @ 17:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0