Vattenkoppor

Har inte bloggat på länge JAG vet, har inte haft någon inspiration sedan jag blev sjuk i vattenkoppor. Fatta 29 år gammal och jättesjuk i två veckor i en barnsjukdom, inte klokt.. Hade ett oräkneligt antal koppor över hela kroppen, typ i öronen-i munnen-i ögonen-i halsen-på kroppen ja typ överallt.. Helt galet, nu håller jag på att förlika mig med alla röda prickar som fortfarande dröjer sig kvar på min kropp. Hoppas på att de allra djupaste ärren i ansiktet ska dra ihop sig och blekna över sommaren.. Har bland annat en i pannan i hårfästet som, anser jag, ser ut som en krater. Tur att jag aldrig satsade på modellyrket då hae jag varit utan jobb vid det här laget. Jag har "mina" kids på jobbet som inte verkar bry sig om en röd prick eller två. Som brorsonen sa "du Lollo du e prickig" sen var det liksom inget mer med det. Barn e sköna och ärliga. Ska nu inom den närmsta tiden försöka uppdatera lite på bloggen om vad som har hänt under den sista tiden, många foton finnes som måste gallras. Tack ni tappra som är inne och kikar här lite nu och då.
/Louise

Kommentarer
Postat av: madde

äntligen uppdaterar du !

2010-07-06 @ 20:56:24
Postat av: Louise

Bättre sent än aldrig, du är nog min trognaste läsare, Kram!

2010-07-06 @ 21:53:49
URL: http://matochhjarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0