Våren är här

En underbar förmiddag med lite snöskottning och korvgrillning ha nu genomförts. Efter en sen frukost med frun så gick jag ut för att skotta fram uteplatsen på framsidan. Tog sedan fram två stolar så premiär kaffet ute kunde avnjutas. Men nu till det stora, GRILLPREMIÄR 2010. Grannen fråga mig om jag hade slagit i huvudet eftersom jag stod och grillade ute mitt i vintern. Finns det någon bättre lunch än nygrillad korv. MUMS.

Nu måste jag börja leta efter ett recept på hel kyckling som ligger och väntar i kylen. Någon som har något bra recept?


Kommentarer
Postat av: madde e

ÅÅÅh vad mumsigt!! =)

2010-02-14 @ 17:07:06
URL: http://madeleneericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0