På Arlanda, Radisson Hotel

Sitter nu på Radisson Hotel på Arlanda för att imorgon åka till Tunisien. Jag ska besöka vårt (Golf Plaisir) nya resmål Tabarka samt Sindbad.
Jag hoppas på en givande vecka både arbetsmässigt och givetvis matmässigt också. Jag har varit i Tunisien tidigare men kommer inte ihåg hur deras matkultur ser ut. Det ska bli spännande att prova på nya maträtter och komma till en ny kultur igen, det är stora glädjen i mitt jobba att jag får vara ute och resa så mycket som jag gör. Jag kommer senare blogga lite om hur resan har varit, så återseende senast på tisdag den 23 feb.

Under kvällen här på Arlanda kommer jag självklart avnjuta en god middag och se på tv. Halv åtta hos mig på TV4 är inget jag vill missa. Sedan innan det är dags att lägga ner huvudet på kudden måste jag självklart ringa Louise samt få den dagliga dosen av OS.

/Jonas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0