onsdagsmiddag blev thaistarkt

Ikväll blev det kyckling tom yum, det blev starkt och gott. Nästan på gränsen för starkt för min smak, men det funkade. Inte så lätt när man inte är van att krydda med sådana kryddor. Nu har det blivit dags att åka till nyfors och shoppa lite i asienaffären. vi har slut på citrongräset och där har de ett bra utbud, färdigchoppad och klar till en billig penning. Det är en kul butik att gå och titta i, häften av produkterna vet man knappt vad det är. Är lite utomlandskänsla, inte för att jag varit i asien men ändå. Skulle behöva lite nya thaiidéer tror jag, det blir ofta gröncurrykyckling med nudlar..

Idag var jag på salsa igen, det vara bara såå roligt. Fick fart på höfterna ordentligt, tack och lov var det samma koreografi som sist så jag var rätt säker...! Tyvärr kom jag aldrig iväg på afro i lördags, det var snöstorm om nån missade det ;) Jag satsar på att gå på det passet så småningom. Istället hade jag styrketräning på hemmaplan i form av snöskottning i typ 3 timmar. Vänstra axeln blev visst lite överansträngd men en kur med antiinflammatoriska piller senare så håller det på att gå över!

/Louise

Kommentarer
Postat av: madde

gillar uppdateringen hi hi =)

2010-02-24 @ 21:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0