fredagsmys på egen hand

Att laga mat till sig själv har inte samma charm som att laga till något gott att dela tillsammans med någon. När Jonas är bortrest lagar jag inga avancerade maträtter, däremot tycker jag att det är lika viktigt att äta något jag tycker om. Ikväll blir det färska smögenräkor, höll dock på att sätta i halsen när fiskar´n ville har 130 kronor av mig. Tycker allt att det är lite väl dyrt fast det är jag var värd! :)

Denna vecka har varit helt fantastisk, bra träning och nya jobbet rullar på. Vi lär känna varandra mer och mer och det känns mycket bra! Har även vågat mig in på nya pass på gymmet, salsan i onsdags var grymt rolig. Imorgon satsar jag på att testa afro, har hört från säkra källor att även det ska vara en frigörande träningsform.

Ser framemot en skön lugn helg, med eventuellt lite tapas!
/Louise

Kommentarer
Postat av: Jonas

Jag kommer hem pa mandag sa nasta helg far du fin mat igen

2010-02-20 @ 16:08:22
Postat av: Elin

Ha en mysig helg! Kram

2010-02-20 @ 21:35:36
URL: http://levamedms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0