söndagskväll och ensammen hemma

Snart är helgen slut, känns lite tråkigt att ha tillbringat mestadelen av den utan maken. Jag förstår att han måste jobba, men ändå... Älskling det är ju du som ska laga mat till mig på helgerna, det har vi juh bestämt ;)

Imorgon har han lovat att han ska laga till någonting gott till mig, han skulle jobba morgonskiftet istället för eftermiddag/kväll som han gjort i helgen. Det uppskattas! Jag ska nog lirka med mig honom på en långpromenad imorgon efter jobbet. För imorgon börjar stegräknartävlingen på jobbet vilken pågår i fyra veckor framöver. Jag måste se till att benhinnorna håller nu, hade problem för några veckor sedan men nu är det bra efter en ibumetinkur. Ska se till att gå på mjukare underlag än asfalt så mycket som det bara går. När jag promenerar på lunchen ska jag ta mig in i spåret i skogen, där är det nog bra underlag att gå på. Bara förkylningen blir bättre så jag kan gå till gymmet igen, saknar det redan efter att inte varit där på en vecka.

Nu ska jag ta och borsta tanden och lägga mig och läsa en stund. Tack & go´natt.
/Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0