aprilväder

Så var stegräknartävlingen igång på jobbet, jag fattar inte hur mycket folk kan gå på en dag?? 36000 steg, det är helt sjukt, jag kommer aldrig att komma upp i de slängarna med denna förkylning hängandes över mig. Kurering måste ske fortast möjligt för att ha en chans. Har gått spåret på lunchen två dagar på raken nu, idag trotsade jag vädret och gav mig ut tillsammans med Annika, Madde, Maria & Camilla. Utan sällskap hade jag nog valt en kaffekopp i soffan i personalrummet ;) så tack till er! Vilket skitväder, kallt och urrigt och burrigt. Det känns nästan som om det vore november fast med ljusare kvällar. Igår till min förvåning så var det fortfarande relatvt ljust vid 21-tiden, det är härligt med ljuset tycker jag.
/Louise

Kommentarer
Postat av: Tuva

Häftig blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2013-02-05 @ 14:38:40
URL: http://expressfinans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0